1811_jade_masszazsagy_gerincdoktor_1352265379.jpg_410x307

Látogasson el legújabb bemutatótermünkbe 2012. november 3.-tól, a budaörsi KIKA Lakberendezési Áruházba, és használja ki nyitási kedvezményeinket!

 

  

Ingyenesen kipróbálható a Spa Pro Jade köves masszázságy a budaörsi KIKA Lakberendezési Áruházban!


Tudta, hogy az emberek 80%-a napi szinten küzd valamilyen hát- és derékfájással, vagy keringési problémákkal? Szeretne abban a 20%-ba tartozni, akik pihenten ébrednek, fittnek érzik magukat, és könnyedén elvégzik a napi teendőket?

A Spa Pro jáde köves masszázságy automatikus thermo-masszázs kezelést nyújt. Már heti néhány alkalommal történő használat komoly segítséget nyújt a hát és gerincpanaszok megszüntetésében, enyhítésében.

Vásároljon 10.000.- felett a KIKA Lakberendezési Áruházban, és mi megajándékozzuk egy 5 alkalmas Spa Pro Jade masszázsbérlettel, amit a helyszínen azonnal igénybe vehet.

www.szaunagyartas.hu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://infraworldszaunamanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr504894707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DonJak 2012.12.17. 02:43:03

Én is hőterápiát használtam a derékfájásra,csak ahhoz nem kellett egy ágy, hanem tapasz formájában rajtam lehetett! :)

Téltábornok 2013.01.09. 21:03:44

Én próbáltam anno ezt az ágyat, és tényleg egész kellemes volt. Hogy megszűnt volna? Kicsit érzem, hogy jobb lett...

DonJak 2013.01.25. 16:41:26

Akkor javaslom a pfizer tapasz formájában kapható derékövét, szerintem próbáld ki, ha még mindig fáj!
süti beállítások módosítása